Sorunuzun cevabını kendiniz bulmanız için bir ipucu: Devlet bu işten para kazanmıyor.

Yani bitecek bu şekilde devam ederse kalıcı kayıt kimse yaptırmaz. Çift hat bir telefonu senede 4 ay geçici kayıt yaparak olayı yasal olarak kapatabiliyorsunuz. Bu devlet için mantıklı değil. Ne zaman bunu paralı şekilde getirirler, o zaman diğer ihtimali düşünürüz.