bu komşuya ne yapılır?
24
●1.378
- 06-09-2022, 17:25:15Üyeliği durdurulduZabıtaya şikayet edin sürekli gelip ceza yazarlar
- 06-09-2022, 17:26:35Kendisiyle konuşman en iyisi, 2.ci çözüm kamera ile video al dikkat çekmeden, kendi evinden alma derim sana kalmış şikayet et polisle uğraşmam dersen başka çözüm yok,umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisiyle konuşmalısın - 06-09-2022, 18:06:38Başka çözüm yok, gidip konuşsan bile sanane muhabbetine dönüşecek olay, en iyisi zabıta.umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2022, 22:21:10Pandemi dönemi gece 2-3 te çalışan evimin altindaki tekstili bir kac sefer şikayet ettim.
Ekip gelip ceza kesip gitti.
Bir daha o saatte çalışmadilar en son ordan tasindilar yeni tekstil geldi onlar gece çalışmıyor ama sabah 7 oldumu şarkı sesi ile uyanıyorum yakindir onlardada patlarım😃 - 07-09-2022, 04:17:57Hocam çözüm belli burada insanlar çözümü yazıyorlar yok ya öyle olurmu diyorsun. Hadi şunu yap diyorlar yok yav olmaz öyle şey diyorsun. İyi de hocam sen fikir almaya gelmemişsin ki buraya. Madem iyisini sen biliyorsun git yap o zaman. Kim ne önermişse yok yav olmaz öyle şey diyip durmuşsun. Gidip adamı kibarca uyarsan ya abi ekmek parası der yada ters çıkar. Yarın öbür gün dayanılmayacak seviyeye gelip de şikayet edersen senden bilir. Neyse ben birşey önermiyorum çünkü öneri aramıyorsun yok yav öyle şey olmaz!UmutYanardag34 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 07-09-2022, 07:54:41zabıta ile ilgili birşey demedim ve aradım. gidip telefon kulübesinden adama iftira mı atmamı bekliyorsunuz?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2022, 09:54:44Tıpa tıp yaşadım.
Bundan 10 sene önce filen tam karşı komşumuz evinin yanındaki arazi boş olmasından dolayı oraya yüzlerce paleti yığdı ve her gün onları makineyle kesti biçti sesten cam kapı açamıyorduk ama onlar çok rahattı adam evimin önünde yapıyorum kim ne diyebilir ki diyordu ?
Yaz sıcağında o gürültü inanılmaz rahatsız ediciydi apartman olarak imza topladık ve belediyeye verdik ardından belediye görevlileri gelip mahalle içinde, böyle bir şey yapamazsınız 3 gün içinde kaldırmazsanız ceza gelecek dediler
Korka korka ve mahalleye sinirli bir şekilde tüm paletleri 3 gün içinde kaldırıp bir daha o işi yapmadılar.
Sonuç olarak kişinin özgürlüğü başka bir insanın özgürlüğünün başladığı yerde biter. Acilen belediyeye müracatta bulunun vergisiz iş yapmak + rahatsız etmekten gelip işlem yaparlar ayrıca ruhsatlı yeri olsa bile mahalle içinde belirli bir ses düzeyinin üstüne çıkamaz. Sanayileri bu yüzden şehrin dışına yapmıyorlar