Tıpa tıp yaşadım.
Bundan 10 sene önce filen tam karşı komşumuz evinin yanındaki arazi boş olmasından dolayı oraya yüzlerce paleti yığdı ve her gün onları makineyle kesti biçti sesten cam kapı açamıyorduk ama onlar çok rahattı adam evimin önünde yapıyorum kim ne diyebilir ki diyordu ?
Yaz sıcağında o gürültü inanılmaz rahatsız ediciydi apartman olarak imza topladık ve belediyeye verdik ardından belediye görevlileri gelip mahalle içinde, böyle bir şey yapamazsınız 3 gün içinde kaldırmazsanız ceza gelecek dediler
Korka korka ve mahalleye sinirli bir şekilde tüm paletleri 3 gün içinde kaldırıp bir daha o işi yapmadılar.
Sonuç olarak kişinin özgürlüğü başka bir insanın özgürlüğünün başladığı yerde biter. Acilen belediyeye müracatta bulunun vergisiz iş yapmak + rahatsız etmekten gelip işlem yaparlar ayrıca ruhsatlı yeri olsa bile mahalle içinde belirli bir ses düzeyinin üstüne çıkamaz. Sanayileri bu yüzden şehrin dışına yapmıyorlar