Pandemi dönemi gece 2-3 te çalışan evimin altindaki tekstili bir kac sefer şikayet ettim.
Ekip gelip ceza kesip gitti.
Bir daha o saatte çalışmadilar en son ordan tasindilar yeni tekstil geldi onlar gece çalışmıyor ama sabah 7 oldumu şarkı sesi ile uyanıyorum yakindir onlardada patlarım😃