Hocam çözüm belli burada insanlar çözümü yazıyorlar yok ya öyle olurmu diyorsun. Hadi şunu yap diyorlar yok yav olmaz öyle şey diyorsun. İyi de hocam sen fikir almaya gelmemişsin ki buraya. Madem iyisini sen biliyorsun git yap o zaman. Kim ne önermişse yok yav olmaz öyle şey diyip durmuşsun. Gidip adamı kibarca uyarsan ya abi ekmek parası der yada ters çıkar. Yarın öbür gün dayanılmayacak seviyeye gelip de şikayet edersen senden bilir. Neyse ben birşey önermiyorum çünkü öneri aramıyorsun yok yav öyle şey olmaz!
zabıta ile ilgili birşey demedim ve aradım. gidip telefon kulübesinden adama iftira mı atmamı bekliyorsunuz?