• 06-09-2022, 14:24:04
    #1
    Merhaba geçmişte bu hastalığı yaşayan var mı doktor varikosel başlangıcı var dedi 3 ay sonra kontrole gel dedi ağrı yapıyor söyledim yapacak bir şey yok dedi başlangıç daha dedi yani bunun önüne geçemez miyim çok geç olmadan devlet hastanelerindeki doktorlar yüzümüze bakmıyor artık ilgilenmiyorlar soruya cevap vermiyorlar bilgi alamadım maalesef
  • 06-09-2022, 14:26:15
    #2
    ben ameliyat oldum. keşke olmasaydım.
  • 06-09-2022, 14:30:22
    #3
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ameliyat oldum. keşke olmasaydım.
    neden hocam keşke detayını da yazsaydınız.
  • 06-09-2022, 14:53:45
    #4
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden hocam keşke detayını da yazsaydınız.
    ameliyattan önce olan ağrı sonrasında ameliyat nedeniyle ağrı oluşuyor.
  • 06-09-2022, 15:03:03
    #5
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ameliyattan önce olan ağrı sonrasında ameliyat nedeniyle ağrı oluşuyor.
    Mikrocerrahi ya da damar çıkarma yöntemiyle yapılan ameliyatlardan mı oldunuz hocam? Hangi teknikle yapıldı sizinkisi bunu ömür boyu çekecek miyiz?
  • 06-09-2022, 15:26:20
    #6
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mikrocerrahi ya da damar çıkarma yöntemiyle yapılan ameliyatlardan mı oldunuz hocam? Hangi teknikle yapıldı sizinkisi bunu ömür boyu çekecek miyiz?
    Ben Mikrocerrahi ile özel hastanede oldum 2-3 yıl oldu keşke olmasaydım her merdiven çıktığımda azıcık soğuk vurduğunda kasiklara sancı veriyor kaç defa gidiyorum doktor bişey yok deyip gönderiyor bence olmayın pişman oldum ben
  • 06-09-2022, 15:26:58
    #7
    omerylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Mikrocerrahi ile özel hastanede oldum 2-3 yıl oldu keşke olmasaydım her merdiven çıktığımda azıcık soğuk vurduğunda kasiklara sancı veriyor kaç defa gidiyorum doktor bişey yok deyip gönderiyor bence olmayın pişman oldum ben
    Ee böyle ağrıyla nasıl olacak hocam
  • 06-09-2022, 15:29:39
    #8
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee böyle ağrıyla nasıl olacak hocam
    O kadarını bilmiyorum hocam ama olmazdan önce bukadar sık ağrimiyordu ama benimki cif tarafliydi yinede siz bilirsiniz sizin kararınız
  • 06-09-2022, 15:29:52
    #9
    Ben bu ameliyatı oldum hocam. Şuan herhangi bir ağrım vs. yok. Aşırı ağrı sebebiyle doktora gitmiştim. İzmir Ekol'de ameliyat oldum 3-4 yıl önce.