omerylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Mikrocerrahi ile özel hastanede oldum 2-3 yıl oldu keşke olmasaydım her merdiven çıktığımda azıcık soğuk vurduğunda kasiklara sancı veriyor kaç defa gidiyorum doktor bişey yok deyip gönderiyor bence olmayın pişman oldum ben
Ee böyle ağrıyla nasıl olacak hocam