Mikrocerrahi ya da damar çıkarma yöntemiyle yapılan ameliyatlardan mı oldunuz hocam? Hangi teknikle yapıldı sizinkisi bunu ömür boyu çekecek miyiz?
Ben Mikrocerrahi ile özel hastanede oldum 2-3 yıl oldu keşke olmasaydım her merdiven çıktığımda azıcık soğuk vurduğunda kasiklara sancı veriyor kaç defa gidiyorum doktor bişey yok deyip gönderiyor bence olmayın pişman oldum ben