Merhaba geçmişte bu hastalığı yaşayan var mı doktor varikosel başlangıcı var dedi 3 ay sonra kontrole gel dedi ağrı yapıyor söyledim yapacak bir şey yok dedi başlangıç daha dedi yani bunun önüne geçemez miyim çok geç olmadan devlet hastanelerindeki doktorlar yüzümüze bakmıyor artık ilgilenmiyorlar soruya cevap vermiyorlar bilgi alamadım maalesef