• 06-09-2022, 11:20:24
    #1
    Arkadaşlar merhaba hastalığım gerekçesiyle rapor alıyorum hastaneden sürekli fakat artık rapor almak istemiyorum çünkü rapor alınca hem göze batıyorum hem de maaşımdan kesinti oluyor acaba ücretsiz izin veya ücretli izin olarak talep etsek verilir mi yıllık iznim yok henüz
  • 06-09-2022, 11:23:18
    #2
    Ücretli izin vereceklerini sanmıyorum ama ücretsiz izin verebilirler. Muhasebe veya insan kaynaklarıyla görüşmeniz daha sağlıklı olur.
  • 06-09-2022, 11:23:45
    #3
    Yönetici inisiyatifindedir, izine çıkartıp maaşını da tam öder
    Olmaz diye düşündüğün her şey yapılabiliyor. Şirketin ve yöneticilerin yapısı etken.
  • 06-09-2022, 11:23:49
    #4
    SSK rapor yazmışsa başka bir şey yapamazsınız. Ama işyerinizle görüşüp kıdemi dondurup ücretsiz izin alarak işlerinizi toparlayıp sonra tekrar işe dönmek istediğinizi belirtebilirsiniz. Bu iyi niyet göstergesi olacağı için ücretsiz izin almana gerek yok rapor yazılmışsa zaten SGK ödüyor rapor al diyebilirler.
  • 06-09-2022, 11:25:23
    #5
    yıllık izin hakkın kadar ücretli izin kullanabilirsin
    yetmezse ücretsiz verebilirler .

    ama işleri aksatıyorsan işveren memnun olmayabilir.
    çok geçmiş olsun
  • 06-09-2022, 11:50:19
    #6
    Moderatör
    Bir yönetici olarak çalıştığım kurumda yıllık izni veya fazla mesaisi olmayanlara ücretsiz izin veriyorum. Talep doğrultusunda size de verirler muhtemelen.