Arkadaşlar merhaba hastalığım gerekçesiyle rapor alıyorum hastaneden sürekli fakat artık rapor almak istemiyorum çünkü rapor alınca hem göze batıyorum hem de maaşımdan kesinti oluyor acaba ücretsiz izin veya ücretli izin olarak talep etsek verilir mi yıllık iznim yok henüz