SSK rapor yazmışsa başka bir şey yapamazsınız. Ama işyerinizle görüşüp kıdemi dondurup ücretsiz izin alarak işlerinizi toparlayıp sonra tekrar işe dönmek istediğinizi belirtebilirsiniz. Bu iyi niyet göstergesi olacağı için ücretsiz izin almana gerek yok rapor yazılmışsa zaten SGK ödüyor rapor al diyebilirler.