• 06-09-2022, 00:35:00
    #1
    1. soru 15 eylülde 9 gün sonra askere gideceğim yol parası ne zaman yatıyor ? kontrol ettiğimde bulunmamaktadır diyordu. az önce banka hesabı tanımladım yatarsa bu banka hesabıma yatacakmış.
    2. soru askerde kaç para lazım olur aylık olarak ortlalama ne kadar para lazım olur ? sigara vb kullanmıyorum
    birde çarşı izinleri var mı ? koronadan dolayı iptal olmuştu çarşı izinleri şuan son durum nedir
    askerlik harçılığı maaş için ziraat hesabım var halihazırda, banka kartımı yanımda götiriyimmi nasıl olacak ?
  • 06-09-2022, 00:36:45
    #2
    Yol parasına güvenme. Bana son gün yattı, askerden sonra çektim. Çoğu arkadaşımın da öyleydi.
    Sigara içmiyorsan çok harcamazsın, yemekler genelde güzel bir şey almana gerek kalmıyor belki kola alırsın günde 1 tane filan. Abur cubur alırsan o olur.
  • 06-09-2022, 00:37:15
    #3
    Yol parası askere gitmeden 2 3 gün içinde ptt den alabilirsin ya da terhis kağıdın çıkar çıkmaz da gidip belgenle alabilirsin.
    2020 eylül 21 mart aylarında 3 ay balıkesir 3 ay van da yaptım. Sigara kullanıyorum ve 8k civarı gitmişti. Bölüğün en cimrisi bile 4.5k para harcadığını söylemişti.
  • 06-09-2022, 00:37:48
    #4
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yol parasına güvenme. Bana son gün yattı, askerden sonra çektim. Çoğu arkadaşımın da öyleydi.
    Sigara içmiyorsan çok harcamazsın, yemekler genelde güzel bir şey almana gerek kalmıyor belki kola alırsın günde 1 tane filan. Abur cubur alırsan o olur.
    para sıkıntım yok yatmasa da kendi cebimden vericem sonuçta sonradan çekebiliyosak iyi ben çekmezsen para hakkın boşa gidiyo falan diye düşündüm
  • 06-09-2022, 00:38:44
    #5
    Cansedefoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yol parası askere gitmeden 2 3 gün içinde ptt den alabilirsin ya da terhis kağıdın çıkar çıkmaz da gidip belgenle alabilirsin.
    2020 eylül 21 mart aylarında 3 ay balıkesir 3 ay van da yaptım. Sigara kullanıyorum ve 8k civarı gitmişti. Bölüğün en cimrisi bile 4.5k para harcadığını söylemişti.
    hocam neye para gidiyor mesela en çok para aciliyet durumuna göre falan
  • 06-09-2022, 00:39:12
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para sıkıntım yok yatmasa da kendi cebimden vericem sonuçta sonradan çekebiliyosak iyi ben çekmezsen para hakkın boşa gidiyo falan diye düşündüm
    Yok canım pttde kalıyor paran işte, TC, kimlik ile gidip çekebiliyorsun. Asker maaşı da genelde 2-3 ay sonra yatıyor. Götürüp hesap açtırıyorlar, kartın gelmesini bekliyorsun falan filan. 2 maaş birlikte çekiyorsun. 500küsürdü bizim maaş en son 2-3 ay önce askerden geldim. Yere göre değişiyor doğu ise daha çok para alıyorsun.
  • 06-09-2022, 00:40:04
    #7
    6 ay sanırım doğruysa 6 ayda gidecek max miktar 5K.
  • 06-09-2022, 00:40:08
    #8
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok canım pttde kalıyor paran işte, TC, kimlik ile gidip çekebiliyorsun. Asker maaşı da genelde 2-3 ay sonra yatıyor. Götürüp hesap açtırıyorlar, kartın gelmesini bekliyorsun falan filan. 2 maaş birlikte çekiyorsun. 500küsürdü bizim maaş en son 2-3 ay önce askerden geldim. Yere göre değişiyor doğu ise daha çok para alıyorsun.
    benim ziraat hesabım var banka kartımı yanımda götiriyim mi ?
  • 06-09-2022, 00:40:10
    #9
    Askerlik daha yapmadığım bilemiyorum 🤣🤣 Allah bizede gösterir inşallah o günleri