Yol parasına güvenme. Bana son gün yattı, askerden sonra çektim. Çoğu arkadaşımın da öyleydi.
Sigara içmiyorsan çok harcamazsın, yemekler genelde güzel bir şey almana gerek kalmıyor belki kola alırsın günde 1 tane filan. Abur cubur alırsan o olur.
para sıkıntım yok yatmasa da kendi cebimden vericem sonuçta sonradan çekebiliyosak iyi ben çekmezsen para hakkın boşa gidiyo falan diye düşündüm