emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yol parasına güvenme. Bana son gün yattı, askerden sonra çektim. Çoğu arkadaşımın da öyleydi.
Sigara içmiyorsan çok harcamazsın, yemekler genelde güzel bir şey almana gerek kalmıyor belki kola alırsın günde 1 tane filan. Abur cubur alırsan o olur.
para sıkıntım yok yatmasa da kendi cebimden vericem sonuçta sonradan çekebiliyosak iyi ben çekmezsen para hakkın boşa gidiyo falan diye düşündüm