emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok canım pttde kalıyor paran işte, TC, kimlik ile gidip çekebiliyorsun. Asker maaşı da genelde 2-3 ay sonra yatıyor. Götürüp hesap açtırıyorlar, kartın gelmesini bekliyorsun falan filan. 2 maaş birlikte çekiyorsun. 500küsürdü bizim maaş en son 2-3 ay önce askerden geldim. Yere göre değişiyor doğu ise daha çok para alıyorsun.
benim ziraat hesabım var banka kartımı yanımda götiriyim mi ?