Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para sıkıntım yok yatmasa da kendi cebimden vericem sonuçta sonradan çekebiliyosak iyi ben çekmezsen para hakkın boşa gidiyo falan diye düşündüm
Yok canım pttde kalıyor paran işte, TC, kimlik ile gidip çekebiliyorsun. Asker maaşı da genelde 2-3 ay sonra yatıyor. Götürüp hesap açtırıyorlar, kartın gelmesini bekliyorsun falan filan. 2 maaş birlikte çekiyorsun. 500küsürdü bizim maaş en son 2-3 ay önce askerden geldim. Yere göre değişiyor doğu ise daha çok para alıyorsun.