Merhaba,
bir driver dosyası var, içinde setup.exe dosyası bulunuyor.
Onu çalıştırınca windows oturumunuz 30 saniye sonra kapacak hatası alıyorum.
Bazen de yarım saatte bir kendisi bu hatayı verip restart atıyor.
Sorunu yaşayıp çözen var mıdır?
Setup.exe Açıyorum Windows Birazdan Kendini Kapatacak Diyor
6
●94
- 27-08-2022, 00:48:08merhaba,
driver dosyaları açıkta ise manuel yüklemeyi deneyin, setup.exe bozuk olabilir.
iyi çalışmalar. - 27-08-2022, 00:49:18Aslında hiçbir şey yapmasam bile zaten 30 dakikada bir restart atıyor kendinehyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2022, 00:56:37olay görüntüleyicisini incelemek lazım ama windows'u restart'a zorladığına göre bir şeyler bozulmuş gibi.batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullandığınız bilgisayarın donanımı marka model, bir de hangi driveri yüklemeye çalışıyorsanız bilgi verirseniz, belki bir şeyler çıkartabiliriz. - 27-08-2022, 01:11:28tekrar temiz kuruluyorum yapıyorum hocam. Çünkü dediğim gibi bir şey kurmasam bile bu hatayı verip yeniden başlatıyor.hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya eğildiğiniz için teşekkür ederim, sorun çözülürse konuyu güncelleyeceğim. - 27-08-2022, 01:15:45en mantıklısı. kolaylıklar dilerim.batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
* bilgi olması açısından konudan bağımsız: indirilen driverları eğer içinde yer alan arayüz yazılıma ihtiyacınız yok ise yönet kısmından manuel tanıtma yapın. hem temiz bir şekilde driver tanıtılır hem de gereksiz yazılımlar yüklenmemiş olur.