• 27-08-2022, 00:45:58
    #1
    Merhaba,
    bir driver dosyası var, içinde setup.exe dosyası bulunuyor.
    Onu çalıştırınca windows oturumunuz 30 saniye sonra kapacak hatası alıyorum.
    Bazen de yarım saatte bir kendisi bu hatayı verip restart atıyor.
    Sorunu yaşayıp çözen var mıdır?
  • 27-08-2022, 00:48:08
    #2
    merhaba,

    driver dosyaları açıkta ise manuel yüklemeyi deneyin, setup.exe bozuk olabilir.

    iyi çalışmalar.
  • 27-08-2022, 00:49:18
    #3
    hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba,

    driver dosyaları açıkta ise manuel yüklemeyi deneyin, setup.exe bozuk olabilir.

    iyi çalışmalar.
    Aslında hiçbir şey yapmasam bile zaten 30 dakikada bir restart atıyor kendine
  • 27-08-2022, 00:56:37
    #4
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında hiçbir şey yapmasam bile zaten 30 dakikada bir restart atıyor kendine
    olay görüntüleyicisini incelemek lazım ama windows'u restart'a zorladığına göre bir şeyler bozulmuş gibi.

    kullandığınız bilgisayarın donanımı marka model, bir de hangi driveri yüklemeye çalışıyorsanız bilgi verirseniz, belki bir şeyler çıkartabiliriz.
  • 27-08-2022, 01:11:28
    #5
    hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay görüntüleyicisini incelemek lazım ama windows'u restart'a zorladığına göre bir şeyler bozulmuş gibi.

    kullandığınız bilgisayarın donanımı marka model, bir de hangi driveri yüklemeye çalışıyorsanız bilgi verirseniz, belki bir şeyler çıkartabiliriz.
    tekrar temiz kuruluyorum yapıyorum hocam. Çünkü dediğim gibi bir şey kurmasam bile bu hatayı verip yeniden başlatıyor.
    Konuya eğildiğiniz için teşekkür ederim, sorun çözülürse konuyu güncelleyeceğim.
  • 27-08-2022, 01:15:45
    #6
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrar temiz kuruluyorum yapıyorum hocam. Çünkü dediğim gibi bir şey kurmasam bile bu hatayı verip yeniden başlatıyor.
    Konuya eğildiğiniz için teşekkür ederim, sorun çözülürse konuyu güncelleyeceğim.
    en mantıklısı. kolaylıklar dilerim.

    * bilgi olması açısından konudan bağımsız: indirilen driverları eğer içinde yer alan arayüz yazılıma ihtiyacınız yok ise yönet kısmından manuel tanıtma yapın. hem temiz bir şekilde driver tanıtılır hem de gereksiz yazılımlar yüklenmemiş olur.
  • 27-08-2022, 02:16:49
    #7
    Saçm ama etkili yöntem. Bilgisayar drive bölümüne fidip driverı kaldıeın somra yukarıda aygıt değişiklikleri kontrolmet var ona basıp o aygıtın gelmesini bekleyin olur.