batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tekrar temiz kuruluyorum yapıyorum hocam. Çünkü dediğim gibi bir şey kurmasam bile bu hatayı verip yeniden başlatıyor.
Konuya eğildiğiniz için teşekkür ederim, sorun çözülürse konuyu güncelleyeceğim.
en mantıklısı. kolaylıklar dilerim.

* bilgi olması açısından konudan bağımsız: indirilen driverları eğer içinde yer alan arayüz yazılıma ihtiyacınız yok ise yönet kısmından manuel tanıtma yapın. hem temiz bir şekilde driver tanıtılır hem de gereksiz yazılımlar yüklenmemiş olur.