tekrar temiz kuruluyorum yapıyorum hocam. Çünkü dediğim gibi bir şey kurmasam bile bu hatayı verip yeniden başlatıyor.
Konuya eğildiğiniz için teşekkür ederim, sorun çözülürse konuyu güncelleyeceğim.
en mantıklısı. kolaylıklar dilerim.
* bilgi olması açısından konudan bağımsız: indirilen driverları eğer içinde yer alan arayüz yazılıma ihtiyacınız yok ise yönet kısmından manuel tanıtma yapın. hem temiz bir şekilde driver tanıtılır hem de gereksiz yazılımlar yüklenmemiş olur.