Konu
Setup.exe Açıyorum Windows Birazdan Kendini Kapatacak Diyor
27-08-2022, 00:45:58
#1
batoksca
Merhaba,
bir driver dosyası var, içinde setup.exe dosyası bulunuyor.
Onu çalıştırınca windows oturumunuz 30 saniye sonra kapacak hatası alıyorum.
Bazen de yarım saatte bir kendisi bu hatayı verip restart atıyor.
Sorunu yaşayıp çözen var mıdır?