Bu Trafik Cezasını Nasıl Yemiş Olabilirim ?
17
●750
- 24-08-2022, 23:56:21Eposta Aktivasyonu Gerekmekte@Modal; 600 küsür hocam 78/1-B 73/c yasası olarak geçiyorModal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 23:56:59Allah allah detaya basınca ceza maddeleri 51/2-A gibi bir kodda mı çıkmıyor enteresan. 4 ceza var listede hiçbiri egmde gözükmüyor bu kod ile anlamıştım ben sebebiniModal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 23:58:14Çok ilginç olmuş gerçekten üstad, güler misin ağlar mısın, işini bilmeyen adamlar görev yaparsa öyle oluyor.. Geçmiş olsunozcankilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2022, 23:59:28@RipRi; Olayı çözdüm hocam sanırım ceza ocakta yazılmış bana ben şubatın başında indirimli olarak ödemişim ve indirim tutarını bana geri yansıtmışlar ceza diye şimdi sorarım burada suçlu ben miyim
@ozcankilic; maşAllah artık en düşük ceza 400 oldu valla bu gidişle 400-500 TL yediğimiz cezalara şükür diyeceğiz hocam - 25-08-2022, 09:39:24Edevlet > Araçlarım > Ceza sayfasında aşağıdaki gibi bir bölüm olacak, ceza maddeleri yazar onu internette araştırıp sebebini öğrenebilirsiniz.

- 25-08-2022, 09:58:551.228,00 TL tecrübe ile sabit.Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2022, 00:57:09İvd den ceza elle yazılarak ödeniyor bilirsiniz tutarı siz yazıyosunuz. 2 ceza ödemiştim aynı tutarda ikisinde de 1 lira eksik hesaplayıp öyle yatırmışım.Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Ay sonra 2 lira eksik yatırdığım için 180 TL gelmişti tekrar. İndirimsiz tutarından kalanı tahsi ediyorlar.
