• 24-08-2022, 23:53:37
    #10
    @RipRi; O kod bu cezada çıkmıyor işte hocam diğerleri çıkıyor
  • 24-08-2022, 23:54:04
    #11
    @ozcankilic; size ne kadar geldi hocam kask + telefondan
  • 24-08-2022, 23:56:21
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ozcankilic; size ne kadar geldi hocam kask + telefondan
    @Modal; 600 küsür hocam 78/1-B 73/c yasası olarak geçiyor
  • 24-08-2022, 23:56:59
    #13
    Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @RipRi; O kod bu cezada çıkmıyor işte hocam diğerleri çıkıyor
    Allah allah detaya basınca ceza maddeleri 51/2-A gibi bir kodda mı çıkmıyor enteresan. 4 ceza var listede hiçbiri egmde gözükmüyor bu kod ile anlamıştım ben sebebini
  • 24-08-2022, 23:58:14
    #14
    ozcankilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben bugün sağ motoru çekip telefonla konuştum tak hem kasktan hem telefonla konuşuyorum diye gelmiş cezalardan gına geldi artık
    Çok ilginç olmuş gerçekten üstad, güler misin ağlar mısın, işini bilmeyen adamlar görev yaparsa öyle oluyor.. Geçmiş olsun
  • 24-08-2022, 23:59:28
    #15
    @RipRi; Olayı çözdüm hocam sanırım ceza ocakta yazılmış bana ben şubatın başında indirimli olarak ödemişim ve indirim tutarını bana geri yansıtmışlar ceza diye şimdi sorarım burada suçlu ben miyim

    @ozcankilic; maşAllah artık en düşük ceza 400 oldu valla bu gidişle 400-500 TL yediğimiz cezalara şükür diyeceğiz hocam
  • 25-08-2022, 09:39:24
    #16
    Edevlet > Araçlarım > Ceza sayfasında aşağıdaki gibi bir bölüm olacak, ceza maddeleri yazar onu internette araştırıp sebebini öğrenebilirsiniz.


  • 25-08-2022, 09:58:55
    #17
    Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @opyan; bilmediğimden soruyorum hocam ters yönden gitmeniz cezası ne kadarmış bilgilendirme olur bizim içinde ?
    1.228,00 TL tecrübe ile sabit.
  • 26-08-2022, 00:57:09
    #18
    Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @RipRi; Olayı çözdüm hocam sanırım ceza ocakta yazılmış bana ben şubatın başında indirimli olarak ödemişim ve indirim tutarını bana geri yansıtmışlar ceza diye şimdi sorarım burada suçlu ben miyim

    @ozcankilic; maşAllah artık en düşük ceza 400 oldu valla bu gidişle 400-500 TL yediğimiz cezalara şükür diyeceğiz hocam
    İvd den ceza elle yazılarak ödeniyor bilirsiniz tutarı siz yazıyosunuz. 2 ceza ödemiştim aynı tutarda ikisinde de 1 lira eksik hesaplayıp öyle yatırmışım.

    1 Ay sonra 2 lira eksik yatırdığım için 180 TL gelmişti tekrar. İndirimsiz tutarından kalanı tahsi ediyorlar.