@RipRi; Olayı çözdüm hocam sanırım ceza ocakta yazılmış bana ben şubatın başında indirimli olarak ödemişim ve indirim tutarını bana geri yansıtmışlar ceza diye şimdi sorarım burada suçlu ben miyim
@ozcankilic; maşAllah artık en düşük ceza 400 oldu valla bu gidişle 400-500 TL yediğimiz cezalara şükür diyeceğiz hocam
İvd den ceza elle yazılarak ödeniyor bilirsiniz tutarı siz yazıyosunuz. 2 ceza ödemiştim aynı tutarda ikisinde de 1 lira eksik hesaplayıp öyle yatırmışım.
1 Ay sonra 2 lira eksik yatırdığım için 180 TL gelmişti tekrar. İndirimsiz tutarından kalanı tahsi ediyorlar.