@RipRi; Olayı çözdüm hocam sanırım ceza ocakta yazılmış bana ben şubatın başında indirimli olarak ödemişim ve indirim tutarını bana geri yansıtmışlar ceza diye şimdi sorarım burada suçlu ben miyim
@ozcankilic; maşAllah artık en düşük ceza 400 oldu valla bu gidişle 400-500 TL yediğimiz cezalara şükür diyeceğiz hocam