• 24-08-2022, 09:54:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yurtdışı iphone aldım sim takar takmaz böyle dedi imei açma işlemi yaptırınca bu otomatik kaybolur mu? En azından 1 hafta bu Türk siminin çalışması lazım değil miydi?
  • 24-08-2022, 09:55:47
    #2
    SIM Lock var hocam, Gevey nedir diye bir araştır çözersin. IMEı kaydı ile alakalı bir durum değil.
  • 24-08-2022, 09:56:53
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bildiğim kadarıyla yurtdışı satılan ürünler o ülkedeki bazı simkartlarından başka simkartları desteklemeyebiliyor.
  • 24-08-2022, 09:58:01
    #4
    tekdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışı iphone aldım sim takar takmaz böyle dedi imei açma işlemi yaptırınca bu otomatik kaybolur mu? En azından 1 hafta bu Türk siminin çalışması lazım değil miydi?
    Hocam hayırlı olsun.

    Nerden aldınız kaça aldınız bilgi verir misiniz?
  • 24-08-2022, 10:06:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SIM Lock var hocam, Gevey nedir diye bir araştır çözersin. IMEı kaydı ile alakalı bir durum değil.
    Hocam önce gevey açtırıp sonra imei kaydı mı yaptırcaz uzun bir işlemmi acaba
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayırlı olsun.

    Nerden aldınız kaça aldınız bilgi verir misiniz?
    Amerikadan kuzenim geldi onun cihazını aldım hocam