tekdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışı iphone aldım sim takar takmaz böyle dedi imei açma işlemi yaptırınca bu otomatik kaybolur mu? En azından 1 hafta bu Türk siminin çalışması lazım değil miydi?
Hocam hayırlı olsun.

Nerden aldınız kaça aldınız bilgi verir misiniz?