eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SIM Lock var hocam, Gevey nedir diye bir araştır çözersin. IMEı kaydı ile alakalı bir durum değil.
Hocam önce gevey açtırıp sonra imei kaydı mı yaptırcaz uzun bir işlemmi acaba
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı olsun.

Nerden aldınız kaça aldınız bilgi verir misiniz?
Amerikadan kuzenim geldi onun cihazını aldım hocam