Selamlar arkadaşlar, eBay veya diğer platformlarda Microsoft ürünlerini satabilmek için bayilik/satış belgesi almak istiyorum. Süreç veya işlemler hakkında bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.
İyi çalışmalar.
Microsoft bayiliği / satış belgesi HK.
5
●242
- 21-08-2022, 12:42:12Microsoft'un müşteri hizmetleriyle görüştünüz mü?
- 22-08-2022, 14:57:02Yok hocam görüşmedim. Okuduğum kadarıyla çok fazla teferruat var.Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2022, 14:58:00Daha bugün sabah aradım çalışma saatleri arasında operatörü beklerken hadi ya artık dedim telefonu kapattılarUfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2022, 14:59:38Olur da ulaşırsanız ve bu konu hakkında da bilgi alabilirseniz çok sevinirim hocam. Teşekkür ederimGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle