Konu
Microsoft bayiliği / satış belgesi HK.
22-08-2022, 14:58:00
#4
Gelistirici
En iyisi sanırım
UfuX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok hocam görüşmedim. Okuduğum kadarıyla çok fazla teferruat var.
Daha bugün sabah aradım çalışma saatleri arasında operatörü beklerken hadi ya artık dedim telefonu kapattılar