UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam görüşmedim. Okuduğum kadarıyla çok fazla teferruat var.
Daha bugün sabah aradım çalışma saatleri arasında operatörü beklerken hadi ya artık dedim telefonu kapattılar