Selamlar arkadaşlar, eBay veya diğer platformlarda Microsoft ürünlerini satabilmek için bayilik/satış belgesi almak istiyorum. Süreç veya işlemler hakkında bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.

İyi çalışmalar.