• 20-08-2022, 09:48:34
    #10
    BZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hollanda’da öğretmenlik yapıyorum. Sorun varsa özelden yazabilirsin hocam.
    Hemen geliyorum hocam
  • 20-08-2022, 09:54:45
    #11
    anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birsüredir yurtdışında çalışmayı ve yaşamayı araştırıyorum. Hayat şartları ve alım gücü kıyası yaptığımda Avrupa ülkeleri bayağı önde gibi görünüyor. Aralarından da şuan hedef ülke olarak Hollanda'yı seçtim ve ona yönelik birşeyler yapabilmeye çalışıyorum.
    Sizlere birkaç sorum var.
    Hollanda'da yaşayan/çalışan var mı? Hollanda nasıl?
    Eğer çalışıyorsanız iş bulma ve çalışma vizesi çıkarma sürecini anlatır mısınız? Çalışma vizesi almak oldukça zor görünüyor.
    Önerileriniz var mıdır?

    Avrupa Göçmen Yasası


    Arkadaşlar uzun süredir benimde gündemimde olan bir konu ve şuan avrupaya gitmek mesleği olana çok basit ve kolay diyebilirim
    çünkü Avrupa ile nitelikli göçmen yasası var bu anlaşma ile aranan meslekler arasındaysanız yada belge alabiliyor ve evrakları usulune göre yapabilirseniz aileniz ile birlikte gidebilirsiniz
    ama şu varki size bir iş sözleşmesi lazım
    örneğin belçika dil istemez
    hollanda dil istemez
    tabi onlar istemiyor diye adamların dilini öğrenmeden olmuyor
    eğer nitelikli göçmen yasasından faydalanmak istereniz ülkelerin göçmen kurumlarının sitelerine bakabilirsiniz
    danimarka için burayı inceleyebilirsiniz fakat gerçekten zor bir ülke
    https://www.nyidanmark.dk/
  • 20-08-2022, 10:38:37
    #12
    Umudunu kırmak istemem sana her söylenene inanma. Dün tabi hallederiz diyen adamlar bu gün 5 dakika vakit ayırmıyor. Tırnağın varsa başını kaşı kimseye ağız eğme hele böyle bir devirde....kendini daha çok geliştir ve zamanı gelince gidersin. Hatta gitmek bile istemezsin tabi şans işi...
  • 20-08-2022, 12:18:47
    #13
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umudunu kırmak istemem sana her söylenene inanma. Dün tabi hallederiz diyen adamlar bu gün 5 dakika vakit ayırmıyor. Tırnağın varsa başını kaşı kimseye ağız eğme hele böyle bir devirde....kendini daha çok geliştir ve zamanı gelince gidersin. Hatta gitmek bile istemezsin tabi şans işi...
    Yok zaten kimseye inandığım yok, dediğiniz gibi şans işide var daha önce farklı bir ülkeden teklif almıştım ama o zamanda benim kendi şartlarım uygun olmadığı için ben gitmemiştim Hayırlısı olur inşallah
  • 20-08-2022, 12:21:56
    #14
    Almanya 'da iş daha kolay bulabilirsiniz. En azından Türk fazla ve yardımcı olurlar.