ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umudunu kırmak istemem sana her söylenene inanma. Dün tabi hallederiz diyen adamlar bu gün 5 dakika vakit ayırmıyor. Tırnağın varsa başını kaşı kimseye ağız eğme hele böyle bir devirde....kendini daha çok geliştir ve zamanı gelince gidersin. Hatta gitmek bile istemezsin tabi şans işi...
Yok zaten kimseye inandığım yok, dediğiniz gibi şans işide var daha önce farklı bir ülkeden teklif almıştım ama o zamanda benim kendi şartlarım uygun olmadığı için ben gitmemiştim Hayırlısı olur inşallah