Mobilden Apple Developer uygulamasını indirerek developer hesabı için 649 TL ödeme yaptım.
Enroll altında şu açıklama yazıyor:
Alıntı
Mobil uygulama üzerinden aldığım hesap ne, benden istediği bu fiyatlı hesap ne ben anlamadım gitti sabah sabah.
Bilgisi olan var mı ?
Expo uygulamamı ios build edeceğim developer hesabı istiyor.