18 yaşından küçüğüm ve site satışları, copy paste gibi işler ile para kazanmaktayım. Site satışımı ciddi bir şekilde ilerletmek istiyorum. Vergi vs. kesmek için veli ile hangi kuruma gitmeliyim veya internet üzerinden mi başvuru yapılıcak hiç bir fikrim yok.
Birkaç sorum var;
Velime ne demeliyim örneğin; " .... 'ya başvurmalıyız. "
Herhangi bir masraf var mı?
Önceki kazançlarımı ödemek zorunda mıyım?
herhangi bir yanlışım varsa da düzeltirseniz sevinirim.
Dijital Satışlar - Vergi hk.
7
●290
- 17-08-2022, 11:30:49
- 17-08-2022, 11:34:51Merhaba veliniz adına Şahıs şirketi kurdurmanız lazım. Gelen para onun hesabına gitmesi lazım.
- 17-08-2022, 11:36:02Masraf var mı peki, varsa tahmini ne kadar harcanırRakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2022, 11:36:54Bağkur 2000TL muhasebeci o bu derken her ay hiç kazanmasanız bile bu paraları ödemek zorundasınız baya masraflı iş bilginiz olsun eğer çok kazanıyorsanız tabi yapın ancak az kazanıyorsanız şirket açmanızı tavsiye etmem çünkü zarar edersiniz.
- 17-08-2022, 11:38:28O zaman eğer iş ilerlerse yapmak mantıklımiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2022, 11:44:01Merhaba 18 yaşına çok yoksa 18 i bekle genç girişimci desteğiyle kendi adına şirket kurarsan ilk yıl bağkur borcun ve belli bir tutara kadar kdv devlet tarafından karşılanıyor.
- 17-08-2022, 11:45:591.5 yıl kaldı büyük ihtimalle dediğiniz gibi yaparımSmokyWriter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2022, 12:00:10Şu konuyu okuduktan sonra, vergilerimizin gittiği yeri sorgulamak bilmem kaçıncı defa farz oldu.
https://www.r10.net/sorum-var/333031...ayi-yemis.html
net karınız asgari ücret iki katı civarında olmuyorsa, firma / şahıs firması açmayın.