Şu konuyu okuduktan sonra, vergilerimizin gittiği yeri sorgulamak bilmem kaçıncı defa farz oldu.
https://www.r10.net/sorum-var/333031...ayi-yemis.html

net karınız asgari ücret iki katı civarında olmuyorsa, firma / şahıs firması açmayın.