18 yaşından küçüğüm ve site satışları, copy paste gibi işler ile para kazanmaktayım. Site satışımı ciddi bir şekilde ilerletmek istiyorum. Vergi vs. kesmek için veli ile hangi kuruma gitmeliyim veya internet üzerinden mi başvuru yapılıcak hiç bir fikrim yok.
Birkaç sorum var;

Velime ne demeliyim örneğin; " .... 'ya başvurmalıyız. "

Herhangi bir masraf var mı?

Önceki kazançlarımı ödemek zorunda mıyım?

herhangi bir yanlışım varsa da düzeltirseniz sevinirim.