• 12-08-2022, 23:55:33
    #10
    Üyeliği durduruldu
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence iyi 😂 kendim hiç not almayan biriyim ve bir çok soruna neden oluyor unutuyon ediyon not edilirse hiç unutulmaz😊
    Evet hocam unutunca hemen tarihi açıp okuyorum 😅
    Pisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle kötü değil. Not almak elbette iyi birşey kişinin disiplinli olduğunu gösterir. Ama herşeyde not alınmaz hocam.
    Her şeyi değil hocam genelde yapılan işleri gelen giden ödemeler teslim tarihleri vs
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzen.
    Çok faydası oluyor 😊
    blackbears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mükemmel bir şey, Notion'ı kullanmanı tavsiye edebilirim
    Hocam deftere tutmayı daha mantıklı buluyorum yanımda oluyor sürekli erişim daha kolay
  • 12-08-2022, 23:58:34
    #11
    Çok çok güzel bir şey, not almak kadar güzel bir şey mi var.
  • 13-08-2022, 00:36:40
    #12
    Herkes iyi demiş ama kötü bir şey rahatsızlık belirtisi