fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence iyi 😂 kendim hiç not almayan biriyim ve bir çok soruna neden oluyor unutuyon ediyon not edilirse hiç unutulmaz😊
Evet hocam unutunca hemen tarihi açıp okuyorum 😅
Pisadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle kötü değil. Not almak elbette iyi birşey kişinin disiplinli olduğunu gösterir. Ama herşeyde not alınmaz hocam.
Her şeyi değil hocam genelde yapılan işleri gelen giden ödemeler teslim tarihleri vs
BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzen.
Çok faydası oluyor 😊
blackbears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mükemmel bir şey, Notion'ı kullanmanı tavsiye edebilirim
Hocam deftere tutmayı daha mantıklı buluyorum yanımda oluyor sürekli erişim daha kolay