Bence iyi 😂 kendim hiç not almayan biriyim ve bir çok soruna neden oluyor unutuyon ediyon not edilirse hiç unutulmaz😊
Evet hocam unutunca hemen tarihi açıp okuyorum 😅
Kesinlikle kötü değil. Not almak elbette iyi birşey kişinin disiplinli olduğunu gösterir. Ama herşeyde not alınmaz hocam.
Her şeyi değil hocam genelde yapılan işleri gelen giden ödemeler teslim tarihleri vs
Çok faydası oluyor 😊
Bu mükemmel bir şey, Notion'ı kullanmanı tavsiye edebilirim
Hocam deftere tutmayı daha mantıklı buluyorum yanımda oluyor sürekli erişim daha kolay