• 12-08-2022, 23:48:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İyi akşamlar gün içinde yaptığım tüm işleri gelen gidenleri not almadan günü bitiremiyorum defterime not almadan eksik bir şey varmış gibi hissediyorum bu iyi bir şey mi kötü Bir şey mi sizce böyle olanlar var mı ?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 12-08-2022, 23:49:28
    #2
    Bence iyi bir şey. Ben de öyleyim.
  • 12-08-2022, 23:49:44
    #3
    igtr.net
    Bence iyi 😂 kendim hiç not almayan biriyim ve bir çok soruna neden oluyor unutuyon ediyon not edilirse hiç unutulmaz😊
  • 12-08-2022, 23:50:58
    #4
    Bence iyi birşey hocam bende kısmen olsa da aklıma bir proje gelir yazarım deftere veyahut harika username bulurum boşta onuda yazarım ama işin sonunda karışıklık oluyor bende
  • 12-08-2022, 23:51:17
    #5
    Benim en çok sebsiğim özelliğimdir ancak defter ywrine notion uygulaması kullanıyorum.
  • 12-08-2022, 23:51:23
    #6
    Kesinlikle iyi birşey.
  • 12-08-2022, 23:51:31
    #7
    Kesinlikle kötü değil. Not almak elbette iyi birşey kişinin disiplinli olduğunu gösterir. Ama herşeyde not alınmaz hocam.
  • 12-08-2022, 23:51:53
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Düzen.
  • 12-08-2022, 23:52:41
    #9
    AI Prof. ✍️
    Bu mükemmel bir şey, Notion'ı kullanmanı tavsiye edebilirim