• 12-08-2022, 20:40:19
    #1
    https://www.trendyol.com/casper/exca...chantId=114258

    Casper Excalibur G900.1160-bv60x-b Intel Core I7-11600h 16gb Ram 500gb Nvme Ssd 6gb Rtx3060 Freedos G900.1160-BV60X-B

    Nasıldır arkadaşlar alınır mı
  • 12-08-2022, 20:45:55
    #2
    İşlemci ve ekran kartı gayet iyi, yapacağınız işlere göre sıkıntısız en az 5 yıl sizi götürür.
  • 12-08-2022, 20:46:15
    #3
    Casper ürünlerini kapıdan içeri bile sokmam şahsen. Lenovo bakılabilir.
  • 12-08-2022, 20:48:01
    #4
    elmogrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemci ve ekran kartı gayet iyi, yapacağınız işlere göre sıkıntısız en az 5 yıl sizi götürür.
    cpu ve gpu için fiyat diğerlerine göre uygun. Casper ama fiyat uygun diğerlerine göre
  • 12-08-2022, 20:49:32
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Casper ürünlerini kapıdan içeri bile sokmam şahsen. Lenovo bakılabilir.
    ofiste bunun i7 11. nesil ve rtx 2060 olanını kullanıyoruz, baya memnunuz herhangi bir sorun olmadı, fiyat performans ürünü gibi duruyor bu fiyata.
  • 12-08-2022, 20:54:13
    #6
    elmogrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ofiste bunun i7 11. nesil ve rtx 2060 olanını kullanıyoruz, baya memnunuz herhangi bir sorun olmadı, fiyat performans ürünü gibi duruyor bu fiyata.
    Donanımları güzel fakat kasa kötü hocam. Excalibur genel olarak ısınma ve sesli fan sorunlarına sahip. 20 bin lira verip Casper almazdım şahsen. Bu fiyata 3060 pek olmasa da bence tercih edilmez. G770 ve bu kasayı bildiğim için paylaşmak istedim.
  • 12-08-2022, 20:58:20
    #7
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Casper ürünlerini kapıdan içeri bile sokmam şahsen. Lenovo bakılabilir.
    Bende öyle diyordum hocam ama excalibur serisi gerçekten farklı bende g850 var rahat 5 sene daha götürür
  • 13-08-2022, 00:28:45
    #8
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Donanımları güzel fakat kasa kötü hocam. Excalibur genel olarak ısınma ve sesli fan sorunlarına sahip. 20 bin lira verip Casper almazdım şahsen. Bu fiyata 3060 pek olmasa da bence tercih edilmez. G770 ve bu kasayı bildiğim için paylaşmak istedim.
    G860 32 GB ramli modelini kullanıyorum, tasarım programları sürekli açık, bahsettiğin gibi problemleri 5 yıldır yaşamadım hocam.

    Bence Excalibur bir makine'den daha fazlası 5 Yıldır kullanıyorum, çok şükür servis yüzü görmedi