Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donanımları güzel fakat kasa kötü hocam. Excalibur genel olarak ısınma ve sesli fan sorunlarına sahip. 20 bin lira verip Casper almazdım şahsen. Bu fiyata 3060 pek olmasa da bence tercih edilmez. G770 ve bu kasayı bildiğim için paylaşmak istedim.
G860 32 GB ramli modelini kullanıyorum, tasarım programları sürekli açık, bahsettiğin gibi problemleri 5 yıldır yaşamadım hocam.

Bence Excalibur bir makine'den daha fazlası 5 Yıldır kullanıyorum, çok şükür servis yüzü görmedi