elmogrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ofiste bunun i7 11. nesil ve rtx 2060 olanını kullanıyoruz, baya memnunuz herhangi bir sorun olmadı, fiyat performans ürünü gibi duruyor bu fiyata.
Donanımları güzel fakat kasa kötü hocam. Excalibur genel olarak ısınma ve sesli fan sorunlarına sahip. 20 bin lira verip Casper almazdım şahsen. Bu fiyata 3060 pek olmasa da bence tercih edilmez. G770 ve bu kasayı bildiğim için paylaşmak istedim.