• 12-08-2022, 17:37:35
    #1
    Herkese selamlar, bir arkadaş bana iki koli CD verdi.
    Bunları ne yapabilirim?
    Alıcı varsa satabilirim PM den beklerim



  • 12-08-2022, 17:39:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Netflix Disney plus felan çıktı derken CD pek ilgi kalmadı hocam
  • 12-08-2022, 17:40:21
    #3
    Süs yapıyorlar yapıp satabilirsiniz , aksesuar olarak
  • 12-08-2022, 17:40:46
    #4
    Instagram mavi tik✅
    dolapta klasik olarak satmaya çalışın 5 tanesi 50 tl gibi vs vs
  • 12-08-2022, 17:41:16
    #5
    İstanbul 'da isen Kadıköy Akmar'a git, toptan bir rakama alırlar ama küçük ama büyük.
    Yok vaktim var diyorsan çek resimleri tek tek ilana koy.
  • 12-08-2022, 17:41:22
    #6
    Ben geçen 30 tanesini iplik ile bağlayıp bahçeye dadanan kuşlar korksun diye bağladım meyve sebzeleri yiyorlar
  • 12-08-2022, 17:43:46
    #7
    mrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul 'da isen Kadıköy Akmar'a git, toptan bir rakama alırlar ama küçük ama büyük.
    Yok vaktim var diyorsan çek resimleri tek tek ilana koy.
    Sen önce o arkadaşa yaptığın saygısızlık için özür dile saygısız!
  • 12-08-2022, 17:45:06
    #8
    Gün gelir değerlenir. Koleksiyon yapın hocam belki birilerine CD koleksiyonum var bana gidelim mi dersiniz 😅
  • 12-08-2022, 17:54:36
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen önce o arkadaşa yaptığın saygısızlık için özür dile saygısız!
    Ne haddine şimdi senin böyle bir yorum yapmak! Bilmeden yorum yapma , ücretle ürün alıp satıyoruz, CD leri de ücretsiz verdi. Bunları da satmak istiyoruz. Arkadaş dedik diye dost olmadık. Dost olsak da ne haddine böyle bir yorum ergenus.