Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen önce o arkadaşa yaptığın saygısızlık için özür dile saygısız!
Ne haddine şimdi senin böyle bir yorum yapmak! Bilmeden yorum yapma , ücretle ürün alıp satıyoruz, CD leri de ücretsiz verdi. Bunları da satmak istiyoruz. Arkadaş dedik diye dost olmadık. Dost olsak da ne haddine böyle bir yorum ergenus.