mrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul 'da isen Kadıköy Akmar'a git, toptan bir rakama alırlar ama küçük ama büyük.
Yok vaktim var diyorsan çek resimleri tek tek ilana koy.
Sen önce o arkadaşa yaptığın saygısızlık için özür dile saygısız!