zabıt katipliği hakkında
10
●312
- 11-08-2022, 16:17:40gençler merhaba ben şuan çalışıyorum ama aynı zamanda zabıt katipliğine hazırlanmayı düşünüyorum önlisans kpss girecem puanı alırım o kısımda sıkıntı yok inşallah. Benim için önemli olan mülakat. Mülakatlarda süreç nasıl işliyor neler yapılıyor bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim yavaştan klavye vs hazırlanayım diyorum.
- 11-08-2022, 16:22:22en baştan süreci anlatayım zabıt katipliği için gerekli kadrolar şehir bazında açılıyor örneğin muğla'da açıldı diyelim.
50 adet zabıt katibi alınacak muğla için.
kpss 70 puan üzeri alanlar e devlet üzerinden başvuru yapıyor.
Alım sayısının 20 katı yani 50*20=1000 kişi klavye mülakatına çağırılıyor.
3 dakika için 90 kelime üzeri doğru yazmanız gerekmektedir.Sonra bu yazanlar arasında alım sayısının 3 katı yani 50*3 kişi sözlü mülakata çağırılıyor.
Sözlüyü geçince memur oluyorsunuz. Haziran ayında girdiğim sözlü mülakat daha açıklanmadı beklemedeyim
- 11-08-2022, 16:38:25halilefegargi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebaltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki hocam bu işin en kritik zorlu diyebileceğimiz kısmı hangisi oluyor. KPSS puanı biraz düşük o yüzden acaba klavye kısmı mı zorlu oluyor diye düşündüm. - 11-08-2022, 16:39:34başvuracağın yere göre değişir hocam genelde 100 ila 110 kelime arası kapatıyor şehirler eğer 2 ay düzenli çalışırsan çok kolay barajı açarsın en önemlisi ise sözlü mülakatı geçmekakglslnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2022, 16:41:24Dayınız yoksa o iş yaş. 2 sene önce 157 kelime 87 kpss puanıyla yedek 3 te kalmıştım. Klavyede il birincisi kpss de il 2. si idim.
70 kpss puanı alıp 90 yazanlar girmişti. Bu arada mülakatta 10 numara geçmişti sonradan itiraz etmiştim, onlar da doğrulamıştı mülakatı ama üstten hangi isimler geliyorsa onlar atanıyor
- 11-08-2022, 16:42:09anladım hocam kpss puanı düşük olduğu için onu denemeyi düşünüyorum. bakalım biraz araştırayım. Bu arada umarım sözlü mülakatı geçip atanırsınız..halilefegargi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle