halilefegargi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en baştan süreci anlatayım zabıt katipliği için gerekli kadrolar şehir bazında açılıyor örneğin muğla'da açıldı diyelim.
50 adet zabıt katibi alınacak muğla için.
kpss 70 puan üzeri alanlar e devlet üzerinden başvuru yapıyor.
Alım sayısının 20 katı yani 50*20=1000 kişi klavye mülakatına çağırılıyor.
3 dakika için 90 kelime üzeri doğru yazmanız gerekmektedir.Sonra bu yazanlar arasında alım sayısının 3 katı yani 50*3 kişi sözlü mülakata çağırılıyor.
Sözlüyü geçince memur oluyorsunuz. Haziran ayında girdiğim sözlü mülakat daha açıklanmadı beklemedeyim
baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba
şimden hayırlı olsun
bildiğim kadarıyla anlatayım
kpps ye girip en az 70 almanız grekiyor
sonra klave sınavı var onparmak
onu geçince de
sözlü mülakat yapılacak

peki hocam bu işin en kritik zorlu diyebileceğimiz kısmı hangisi oluyor. KPSS puanı biraz düşük o yüzden acaba klavye kısmı mı zorlu oluyor diye düşündüm.