gençler merhaba ben şuan çalışıyorum ama aynı zamanda zabıt katipliğine hazırlanmayı düşünüyorum önlisans kpss girecem puanı alırım o kısımda sıkıntı yok inşallah. Benim için önemli olan mülakat. Mülakatlarda süreç nasıl işliyor neler yapılıyor bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim yavaştan klavye vs hazırlanayım diyorum.