Merhaba arkadaşlar 6 gün önce Türknetten Gıbırnete geçiş yaptım. Geçiş tamamlandı modem şifrem iletildi fakat geçiş yapıldığı an internetim kesildi ve Türktelekom arıza çalışması başladı. Modem arayüzünde kontrol ettiğimde hat değerlerimi görebiliyorum. Down up hızları margin değerleri görünüyor ama ben bağlanamıyorum sizce sorun ne olabilir? Müşteri hizmetleri genel arıza var diyor fakat arıza olması durumunda modemde hat bilgilerim gözükür mü?
NOT: Modem ayarlarını defalarca yaptım. 1 kerede müşteri temsilciyle birlikte yaptım.
6 Gündür internetim yok
6
●154
- 09-08-2022, 00:12:08Üyeliği durduruldukullanıcı adınız ve şifreniz ile kurulum yapmadıysanız ondan kaynaklı olabilir hocam
- 09-08-2022, 00:13:19Evet hocam yaptım tabii ki modem resledim kurulum yaptım. Fakat sihirbaz ile kurulum yaparken kullanıcı adı veya şifreniz yanlış diyor.vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2022, 00:16:23Üyeliği durdurulduişte ondan kaynaklı müşteri hizmetlerini arayıp hızlı kurulum yaptığınızı ve kullanıcı adı şifrenizi bilmediğiniz söyleyin adım adım yönlendirecektir 10 dakika sonra gelir internetinizabdakgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2022, 00:17:51Hocam bu videodaki gibi yapıp hata alıyorsan desteğe yaz bir kullanıcı adında/şifrede hata olması gibi bir durum varsa hızlıca yanıtlarlar diye düşünüyorum
https://www.youtube.com/watch?v=-51lhTeofVA - 09-08-2022, 00:19:02vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleher gün günde 3 defa arıyorum hocam sabah-öğle-akşam olmak üzere aynen bunları söylüyorum modemde altyapı değerlerim görünüyor diyorum modem şifre yanlış diyor diyorum ama bana genel arıza çalışması var bir şey yapamıyoruz diyorlar. kafayı yemek üzereyimvedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2022, 00:20:18Üyeliği durdurulduhocam hiç onları karıştırmayın,modem değiştirdim kurulum yapıyorum diyin kullanıcı adı ve şifremi bilmiyorum diyinabdakgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle