vedatdemirkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanıcı adınız ve şifreniz ile kurulum yapmadıysanız ondan kaynaklı olabilir hocam
Evet hocam yaptım tabii ki modem resledim kurulum yaptım. Fakat sihirbaz ile kurulum yaparken kullanıcı adı veya şifreniz yanlış diyor.