Merhaba arkadaşlar 6 gün önce Türknetten Gıbırnete geçiş yaptım. Geçiş tamamlandı modem şifrem iletildi fakat geçiş yapıldığı an internetim kesildi ve Türktelekom arıza çalışması başladı. Modem arayüzünde kontrol ettiğimde hat değerlerimi görebiliyorum. Down up hızları margin değerleri görünüyor ama ben bağlanamıyorum sizce sorun ne olabilir? Müşteri hizmetleri genel arıza var diyor fakat arıza olması durumunda modemde hat bilgilerim gözükür mü?

NOT: Modem ayarlarını defalarca yaptım. 1 kerede müşteri temsilciyle birlikte yaptım.