• 08-08-2022, 14:17:08
    #19
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mal sahiplerinin mağdur olduğu felan yok herkes piyasa yükselince nasıl kitlerim diye düşünmeye başladı şuan evi boşaltın dediği için evden çıkan arkadaşım yeni ev bulamayınca ailesini memlekete taşıdı kendisi işine devam ediyor (parkta yatıp kalkarak) bosalttiklari eve gelince yeniden kiraya verilmiş
    Hocam normalde 2500 TL iken kiralar ben 1400 e verdim ve çıkıcak diye zam yapmayı dahi düşünmüyorum ama evim varken kiraya geçmem sizcede saçma olmaz mı ve 1400 e büyük şehirde merkezde ev bulabilir miyim sizce ?
  • 08-08-2022, 14:59:51
    #20
    Doganogz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam normalde 2500 TL iken kiralar ben 1400 e verdim ve çıkıcak diye zam yapmayı dahi düşünmüyorum ama evim varken kiraya geçmem sizcede saçma olmaz mı ve 1400 e büyük şehirde merkezde ev bulabilir miyim sizce ?
    Senin durumun farklı piyasanın yükselişi senide etkilediğinden kendi evine geçmek istiyorsun haklısın benim kızdığım diğer firsatcilar
  • 08-08-2022, 15:24:47
    #21
    Doganogz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çıkmam demiyor ama bence bahane 3 yıl sürerse 3 yıl boyunca ziline basar kaçarım
    sesli güldüm, hocam gidin tüm abonelikleri iptal ettirin eskimiş kira sözleşmesiyle gidip abonelikleri üstüne alamaz sahtesini düzenlerse sahtekarlıktan işlem yaptırırsınız
  • 08-08-2022, 16:14:28
    #22
    Ev sahibi olmakta zormuş